Monday, July 09, 2007

Lördags och söndags

I lördags skulle jag ha fikat med Lina, men hon hade missat att hon skulle jobba dag=( I stället åkte jag med mamma och pappa till Trosa eftersom de lånat en riktig sportig BMW. Där bjöd de mig på en jättegod lunch. När jag kom hem kom även david hem från sina dagar med Nextbase. Jag somnade i 3 timmar o vaknade 8 o insåg att det var dags för middag, men vi var super hungriga så vi köpte pizza. Sen såg vi Göta kanal 2, shit vad rolig den var. I går sov vi till 11.30, första gången sen jag vet inte när. Sen bjöd David mig på lunch på wok house, mums! Inne i stan shoppade vi lite, jag fick en jättefin väska av David från Friss & co=) Han e snäll han. Sen bar det av ut till väsby eftersom David ville köra bilen. Kvällen spenderades hos Kais och Camilla. O Nu e d måndag igen=( Åter till jobbet nu!









No comments: