Friday, July 06, 2007

Äntligen klar=)

Nu har jag gjort alla mina tentor och fått tillabaka alla utom den jag skickade i dag. Så skönt, sen e jag klar. Eventuellt ett muntligt prov sen men vet inte när det blir. David tyckte jag skulle lägga ner matrialet i källaren sen. Där gör det ju ingen nytta, ska ta med alla till jobbet. Tar endel plats hemma om man säger så=)
I går efter jobbet åkte jag till Kista, skulle köpa The tree och olje pads. David följde med dit och tåg t-banan till stan. När jag skulle åka från Kista( blev lite mer än det jag skulle ha, 2 linnen, ett par kalsonger, en klänning, 2 glas, en body splash och en kortärmad kofta) så märker jag att biljetten för att köra ut är borta. Jag ringer David och frågar vart den är och han säger att han inte fått någon ( vilket han hade men måste ha slängt den) Jag kör fram till bommen och trycker på telefonen där väktarn säger att han måste ha tagit en, annars öppnas inte bommen. Jag får backa tillbaka för att sedan gå in till betalautomaten för att ringa igen. Väktarn meddelade mig att det skulle ha kostat 200 kr egentligen men att han var snäll och bjöd mig på avgiften. Jag tackade och muttra lite att det hade min kille fått göra i sånna fall.
Sen åker jag till Citygross och handlar mat (ska ha tjejerna från jobbet på middag i dag) när jag kommer hem är det bara att släpa upp allt, äta lite snabbt o sen gå ut med hundarna. Sen diskade jag, vek tvätt och städade undan. Vid 2 tiden var jag klar och då hade David fortfarande inte hört av sig, efter 3 kommer han hem dyngfull. Han började snarka som en brunbjörn så jag intog soffan, somnade 05.30 och sov till 07.30 så jag kom lite sent i dag. Är hur trött som helst. Skönt med helg så man kan sova lite granna=)

I Kväll blir trevligt, tror det blir lite singstar oxå!

No comments: