Friday, March 18, 2011

Super-fredag!

Nu ligger jag o ser på
Nyhetsmorgon, ska jobba hemifrån i dag! Har djuren o jobbar bara till tre, så lika bra att ha kontoret hemma:-)
jag är väldigt förväntansfull över boken jag beställt som bengt i min grupp skrivit" konsten att lyssna" den ska jag läsa på min semester!
Han är en av de mest fantastiska människor jag någonsin mött! Jag sa till honom att han utstrålar glädje
Och att Han ser så himla nöjd med livet ut. Han sa att det beror på att han är det och tacksam. Han ägnar sina fm åt yoga o meditation, det är som att äta för honom, något han måste göra. På eftermiddagarna arbetar han, trots att han arbetar färre timmar har hans omsättning ej minskat, han har blivit mer tidseffektiv o mindre stressad.
Han är verkligen en inspirationskälla!:-)

No comments: