Wednesday, October 01, 2008

Varva ner

Ända sedan jag var hos läkaren i går har jag verkligen varvat ner. Det känns bra. David är i skåne i dag så efter jobbet hämtade jag hundarna hos mamma och pappa. När jag kom hem gick jag till Kungsholmen och körde kondition sen core för andra dagen i rad. Väldigt bra träning det där.
När jag kom hem tog jag kvällspromenaden med hundarna, sen har jag bara hunnit duscha och äta middag. Nu ser jag finalen på So you think you can dance. Love it!

Jag har tänk ganska mycket och känner mig mer känslosam. Är nog mer utarbetat än jag trott, har antagit att jag bara är trött, har inte kännt efter innan.
Var sak har sin mening.

Tack alla fina vänner som hör av sig till mig, Ni betyder allt!

Puss o Go natt!

2 comments:

Anonymous said...

Klart! VI är ju rädda om världens bästaste Emma! Vi ska minsann ha kompis-samverkan nu så du snart mår bättre igen och för att förhindra ev framtida stresssymptom! Puss

MsEmsan said...

Tack gumman, jag blir rörd=) Love you!puss