Saturday, January 12, 2008

Mamma o Pappa kommer hem=)

Snart ska vi åka o hämta mamma och pappa, de kommer hem i dag=)
Vi ska även bjuda dem på lunch.

I går på jobbet fick vi en varsin champange=) Super snällt!

I går kväll blev lugnt, såg lets dance o åt god middag. Sen skulle vi se en film, men jag var så trött att jag var tvungen att lägga mig. Så i dag känner jag mig utvilad. Har varit ute med hundarna och tvättat Rocky.

Dagens tistel:Hundägare som inte plockar upp efter sin hund. Det är för mig en självklarhet att man gör så inte människor eller våra hundar kliver i det! Skäms! Knappast det jobbigaste man gör som hundägare och bajspåsar kostar inget. Handlar bara om lathet!

1 comment:

Elle said...

jag har inte själv bott på hotellet, men det ser mysigt ut :-)...området ligger bra till. det är nära att gå till mysiga central park, shopping på fifth ave, empire state building, time square och shoppinggatan 34th street, så det finns mycket i närheten. Sen så ligger det precis vid grand central station så det är lätt att ta tunnelbanan gröna linjen ner till downtown för mer sevärdheter, shopping och mysiga restauranger. Det blir säkert jättebra :-)...vi får prata mer sen om vad som är kul att se/göra o bra restauranger...kramis