Monday, September 03, 2007

Mitt hjärta blöder

Det är så hemskt att se din sorg, se allt du går igenom. Veta att ditt liv aldrig kommer bli som det var. Hon kommer aldrig tillbaka. Oavsett vad vi gör, kommer hon aldrig tillbaka. I dag när jag såg dig ville jag bara trolla, ingen människa ska behöva må så dåligt. Har aldrig sett dig ens på dåligt humör, i dag var du bara tom. undra på det. vet inte vad jag gjort i din situation. Hur orkar man gå vidare? hur hittar man en ny gnista i livet?

Mina tankar är hos dig hela tiden, o jag vet att du uppskattar mitt stöd.

Fy fan vad livet är orättvist!

2 comments:

Anonymous said...

Fy attan, jag känner verkligen med honom. Vet inte om jag själv någonsin skulle överleva något liknande. Tur att han har dig och din familj och resten av sin familj i en stund som denna!

MsEmsan said...

ja det är fruktansvärt, man kan nog inte förstå känslan bara försöka.... Fy fan livet är orättvist!