Sunday, September 02, 2007

Åh så var helgen slut....

Haft en bra helg trots omständigheterna. I fredags bjöd jag min pappa på pizza från statzione sen såg vi lilla melodifestivalen.Mysigt att spendera lite kvalitetstid med pappsen=)

i går tog jag det mest lugnt på dan sen på kvällen hade jag o Camilla en mysig middag på caliente sen gick vi vidare till lokal. Vi försökte få med oss Lina när vi ändå var i hennes trakter men hon var svårflörtad i sin pyjamas så numera heter hon P.J girl på min mobbe;-)
En mycket trevlig kväll!

I dag har jag, erika o Anna-Lotta varit på hundens ö, super fint väder fick vi. Sen i kväll bjöd jag mamma, pappa o erika på middag scampi gryta med ris o sallad o chocklad mousse till efterrätt. Pappa hjälpte mig o skruva ihop min nya motionscykel jag köpte i dag, han e snäll han. De fick även bära upp den, för den vägde bly.

Nu ska jag göra mig redo för en ny vecka o i mrg kommer babe hem igen=)

Sov gott!

1 comment:

Lilla Milla said...

Japp! Onsdag till söndag.