Monday, February 12, 2007

Underbar helg!

I fredags efter jobbet åkte David och jag och hämtade släpet o då hittade vi muffinsfabriken=) Vilka underbara muffins! Sen åkte vi och hämtade vår soffa och fick hjälp av Kais att bära upp den. Vi hade problem att få in den i vardagsrummet så vi fick ta bort dörrar och skruva av benen. Då märker vi att Rocky e borta. David och Kais har glömt stänga porten och jag kutar ut, springer runt. Sen springer jag upp för att hämta mobilenoch då har en vänlig Monika ringt och berättar att Rocky finns hos dem. Vi åker och hämtar honom och dom var supervänliga. Rocky hade kutat in till dem som hade en 11-årig jack russel tik. De ville gärna att Rocky skulle komma tillbaka. Därefter åker vi till Davids föräldrar och dumpar av vår gamla soffa.
På lördagen tränade vi, spanade in en Elle som inte såg oss ha ha. Sen kollade jag på bil men han inte kolla så länge så måste iväg igen. Sen var Kais och Camilla hos oss på middag, super trevligt! O Jimmy kom till andra chansen. Han har verkligen gjort bättre låtar men självklart håller jag på honom!
I går åt vi frukost hos Kais och Camilla, jättemysigt. Var där till 16, vi skulle vara hos Davids föräldrar i Vallentuna 17... Vi blev bjudna på deras bröllop 12/5, klädsel smoking och långklänning=) Ska bli superkul! Kais ska designa Camillas brudklänning. Så himla gulligt. Så helgen har varit fullt upp, och jag e super glad över vår nya fina soffa! Den tar typ upp halva vardagsrummet men det e bara härligt=)

3 comments:

A Princess Diary said...

Va roligt! låter som du haft en toppen helg! Kram o puss

A Princess Diary said...

Festen var bra men jag åkte hem tidigt, var ju på utbildning igår. Kommer du o david på lördag?

A Princess Diary said...

Yes Box!! jag kommer!