Monday, February 19, 2007

Måndag igen=(

Ännu en underbar helg har passerat! Festen hos Anna o Anders var superkul! Glömde kameran hemma så jag får ladda in bilderna i morgon, internet funkar fortfarande inte hemma. I går var Kais på frukost Camilla kom lite senare. Sen blev det Ikea o sen middag o bio med Elle o Fredrik. Vi såg se upp för dårarna, skit bra film! Verkligen bra av Helena Bergström! Hon är ju en fantastiks skådespelare men nu bevisade hon att hon även kan vara kvinnan bakom filmen=)

1 comment:

Anonymous said...

Nu börjar jag bli trött på min gris som säger att hon ska ringa upp men alltid glömmer eller inte har tid att göra det! Tänk på att alla inte har lyxen att vara sambo, I'm lonely! Hihi, förresten så ska jag berätta ngt positivt ang. helgens Matilda-bravader och om det du bad mig att göra på fredag! Guess what, I don't need to anymore! En sten föll från mina axlar...Puss puss