Sunday, November 12, 2006

Söndag morgon

Nu är det söndag redan och jag väntar på att vi ska åka ner till kondis för frukost. Vi ska bjuda Davids mamma och pappa på farsdags frukost. Min pappa firar vi i kväll ska på middag hos mamma och pappa. Innan dess ska vi till Ikea och till nya lägenheten med kartonger. Vi körde över 7 kartonger i går mest med köks saker så nu är det inte helt tomt. Vi har även skruvat ihop soffbordet vi köpte förra helgen, mycket fint! Så vi har en möbel där också. I dag ska vi såga isär garderoberna. Det är en spånn skiva som vi inte vill ha där. Får se hur det blir, blir rymligare i alla fall=)

I fredags var jag hos mamma på aloe och smyckes party. Många damer från mammas jobb var där, det var roligt. Jag köpte en aloe dryck man ska dricka dagligen för att magen ska fungera, kan behöva det. Sen köpte jag en ansiktskräm som är sjukt bra! Blev inga smycken, det var super fina, kinesiska pärlor. Men jag kände att det var onödigt så här i flytten. Extra utgifter har vi ändå.

Farmor är inte alls bra, hon har legat med syrgas typ hela helgen. Sen är det besöks förbud på sjukhuset eftersom vinterkräksjukan går. Så min farmor har legat alldeles ensam över en vecka på sjukhus. Man skulle verkligen vilja göra något, men jag känner mig helt maktlös.
Drömde att farmor dog i natt, usch det var så hemskt. Skönt att vakna upp och det inte är sant!

Nu är det dags för hundpromenad, Rocky är angelägen om att gå ut!

No comments: