Monday, August 20, 2012

London

Denna resa blev inte alls som
Den skulle ha blivit. Första dagen var katastrof av olika anledningar.
En av dem kom fram i går, min älskade väska!
I lördags kväll fick jag gå på
Världens piff fest i samma klänning jag flygit i. Trots dusch o trosbyte kände jag mig skabb! Trosorna kom från sainsburys, försökte mig även på att köpa en klänning där, väldigt misslyckat;-)
Det är tropisk värme i London, helt underbart! I går kom
Yuko hem, vi ska ses på middag på Ping pong i kväll jag hon o Martin:-)
Känner om jag vetat hur denna resa skulle blivit hade jag stannat ett par dagar till.
I dag är jag solo, ska bli rätt skönt att bara strosa runt på stan. Victorias secret har nyligen öppnat här:-)

1 comment:

Anonymous said...

Trist när det man sett fram emot och planerat inte blir som man tänkt sig, men vet att du kan ha roligt överallt så jag är inte orolig för den saken iaf :-). Puss min gris