Wednesday, July 06, 2011

Burned

I dag har verkligen inte varit en bra dag, inte på något sätt.

Som grädde på moset får jag veta att d o hans tjej ska vara på Gotland när vi ska dit, det som jag sett fram emot känns nu inge kul alls.
Räcker med att jag såg dem på caliente förra veckan.

I dag skulle Alexandra blivit 38 år, tänk vad livet är orättvist! Hon fick aldrig möjligheten att uppleva mer än åtta år av sitt liv, aldrig fick hon gifta sig, skaffa barn eller resa världen runt.
Men något som hon älskade var Piteå, nu när det ska sälja farmors hus rivs många minnen upp.

2 comments:

Thowe said...

Hej! Googlade "lila hår" och hittade ett inlägg från dig i januari, hur gjorde du för att få bort det..? Mina toppar är lite lätt lila, känns fruktansvärt och måste få bort det.. Gjorde hos frisör men vill inte dit igen, vill inte lägga en till toning eftersom det blir starkare färg då. Nåväl, hur gjorde du? :)

MsEmsan said...

Hej,

eftersom jag skulle bli brunett och det blev lila gick jag tillbaka till frisören och hon skulle göra om,hon la i avfärgning och en toning över så det blev rött.
jag blev fortsatt missnöjd och gick till en annan frisör som la i ljusa slingor i två omgångar, nu har jag äntligen fått bort det röda pigmenten.
Jag skulle rekommendera dig att gå till en annan frisör, blir sällan lyckat hemma=)