Saturday, April 30, 2011

7 år

I morgon är det sju år sen jag o D blev ett par, tiden går, mycket har hänt under åren. Dessa är mina "vuxna" år.
Har suttit med min deklaration i dag, räknat igenom kvitton från lägenhetsrenoveringen, då vi var glada att äntligen få det fint hemma. Rätt absurt att man 1,5 år senare sitter i deklarationen och gör avdrag för dessa. Things change.
Jag känner trots att det senaste år varit väldigt tufft så har jag ändå lärt mig mycket av det och utvecklats. När man levt med någon så länge är man ovan att vara själv,"klara" sig själv. Man känner sig halv på ett sätt.
Och även fast jag gillar att ha en person att dela livet med känner jag ingen stress, hellre att det blir rätt och varar. Jag är övertygad om att en dag kommer jag få allt det jag en gång hade och kommer bli lyckligare än någonsin.


No comments: