Tuesday, January 11, 2011

Det är inte slutet, i dag är första dagen på mitt liv!

Ibland måste bara tankar ventileras, man fastnar lätt själv.
Tankar är nödvändiga, de måste bearbetas och kan inte skjutas bort förevigt.

Jag tror detta är en bra start på mitt nya liv, känslan är bra. Nu ska det byggas.
Det senaste året har varit det absolut tuffaste i mitt liv, men jag tror inte det är allt ont i framtiden, det kommer att göra mig starkare.

I dag när jag lägger mig kommer det vara med ett annat lugn än jag haft på ett bra tag.
Jag känner mig tacksam för det stödet jag har, de fina människor som finns för mig alltid trots att jag under detta år inte alltid varit mottaglig på ett sätt jag önskat.

Jag ska tillåta mig känna så jag kan gå vidare och lägga detta bakom mig så jag kan komma tillbaka och stå på båda benen som den positiva o glada människa jag vill vara.

Nu ska jag lägga mig, huvudet är mycket tungt och fullt av tankar efter i dag.

No comments: