Thursday, November 22, 2007

Kände mig "blond"


I går när jag skulle tvätta bilen kände jag mig verkligen tok blåst, eller "blond" som andra skulle säga...
David brukar alltid fixa det där åt mig men bilen var sjukt smutsig o David e i Sundsvall. En rejäl kvinna reder sig själv.
Jag kommer in på macken o går fram till kassan och säger:
" Jag skulle vilja tvätta bilen" Kollar på meny tavlan och vet inte vilken tvätt jag ska välja.
Han: Ok?
Jag: Vet inte vilken jag ska ta, är guld den vanliga?
Han:Ja
Jag: Med borstar:
Han: Ja, ska du ha extra avfettning?
Jag: Öh nej jag tror inte det. Får vara bra så här.
Han typ sucka och jag gick ut....
Oooops!

6 comments:

Anonymous said...

Nu är det jag som är blond för jag fattar inte...?

Vickie Vegas said...

jag fattar inte heller, förvisso har jag inget körkort och har aldrig tvättat bilen heller för den delen ;)

MsEmsan said...

Vad e det Ni inte förstår girls?

Anonymous said...

Förstår inte varför du ansåg dig vara blond vid detta tillfälle, vari ligger "dumheten" eller "det roliga"? Puss

MsEmsan said...
This comment has been removed by the author.
MsEmsan said...

roligt var det inte alls o så försökte jag inte framställa det. Folk brukar veta vad de vill ha o jag stod o tveka o han ville bli av med mig. så jag kände mig blåst. situationen är svår att beskriva i verkligheten, men det var pinsamt....

puss